جستجو

کاغذ دیواری ساده و شیک را کجا نصب کنیم؟

یکی از دغدغه های افراد هنگام انتخاب کاغذ دیواری، ست کردن کارهای طرح دار با ساده می باشد.
البته آلبوم ها و کاتالوگ های کاغذ دیواری کارهای ساده را کنار کارهای طرح دار با رنگهای متناسب قرار داده اند و می توانید از راهنمای پیشنهادی تولید کننده استفاده نمایید.
به طور معمول دیوارهای اصلی که در هنگام ورود به فضا جلب توجه بیشتری می کنند را با کاغذ دیواری طرح دار و گلدار می پوشانند و برای مابقی فضا از کاغذ دیواری های ساده و بافت دار استفاده می کنند.

کاغذ دیواری طرح دار پذیرایی

کاغذ دیواری ساده سفید و روشن را برای فضاهایی که نور زیادی ندارند انتخاب کنید و به دلباز شدن و بزرگی فضا کمک نمایید.

کاغذ دیواری پتینه روشن

اگر داخل منزل ستون دارید سعی کنید روی آن را با کاغذ دیواری ساده طوسی یا راه راه به رنگ متوسط متناسب با سایر دیوارها پوشش دهید.

کاغذ دیواری ساده بافت دار

امروزه طراحان برای ایجاد تنوع و خروج از یکنواختی با کاغذ دیواری ساده رنگی، فضا را جذاب تر می کنند.
مثلا ترکیب طوسی و نارنجی پرتقالی، یاسی و طوسی، سفید و قرمز و یا آبی و زرد.
با انتخاب کاغذ دیواری ساده و مدرن برای فضاهای اداری، مکان فعالیت پرسنل خود را آرام و بدون حاشیه نمایید و از عدم تمرکز افراد جلوگیری نمایید.
پیشنهاد می کنیم با توجه به خصوصیات منحصر بفرد کاغذ دیواری های برند کازامانس فرانسه و میزان کم پرت آنها در هنگام نصب، از این کاغذ دیواری ها برای فضاهای اداری تجاری خود استفاده نمایید.

کاغذ دیواری فرانسوی

کاغذ دیواری ساده یا پتینه برای دکور فروشگاههای لباس، کیف و کفش، کتاب و ظروف گزینه های مناسبی می باشند و به جلوه بیشتر کالای شما کمک شایانی می کنند.

کاغذ دیواری هلندی

اگر آتلیه عکاسی دارید و تمایل دارید فضایی جذاب برای تصاویر خود درست کنید انتخاب کاغذ دیواری ساده مات گزینه مناسبی می باشد و از انعکاس نور در فضا جلوگیری می کند.

کاغذدیواری خارجی ساده

جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری مدنظر خود به فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری نیووالکاورینگ مراجعه کنید. بدون اتلاف وقت و پیمودن مسیر طولانی انتخاب خود را انجام دهید و پس از تسویه کامل در هر کجای ایران باشید کاغذ دیواری منتخب خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!