جستجو

قوانین و مقررات

در این صفحه قوانین و مقررات مربوط به رویه های بازگرداندن کالا و نحوه تحویل کالا به مشتری آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه پرسش های متداول دیدن کنید و یا با ما تماس بگیرید. 

ضمانت بازگشت کالا (رویه های بازگرداندن کالا)

در شرایط زیر مشتری سایت دنیای کاغذ دیواری می تواند درخواست بازگرداندن کالا و دریافت وجه نماید:

  •  آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری

اگر کالای خریداری شده آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به سایت دنیای کاغذ دیواری www.newwallcovering.com  از طریق شماره تلفن  09120702351 (در صورتی که راه ارتباطی دیگری در نظرتان هست لطفا اینجا بنویسید) اطلاع داده شود و با راهنمایی و تایید کارشناس مربوطه کالای مورد نظر بازگردانده شود.

  • مغایرت فیزیکی و ظاهری محصول

اگر کالایی که برای شما ارسال شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت دارد ، باید حداکثر تا  3 روز پس از دریافت کالا، به سایت دنیای کاغذ دیواری www.newwallcovering.com از طریق شماره تلفن  09120702351 (در صورتی که راه ارتباطی دیگری در نظرتان هست لطفا اینجا بنویسید) اطلاع داده شود و با راهنمایی و تایید کارشناس مربوطه کالای مورد نظر بازگردانده شود.

ارسال کالا

امکان ارسال کالا به تمام نقاط ایران وجود دارد. هزینه های ارسال کالا به شکل زیر محاسبه می شود به ازای 1 تا 12 رول در شهرتهران مبلغ 100.000 تومان است. ارسال به شهرستان ها از طریق باربری انجام می شود و سایت دنیای کاغذ دیواری مبلغ حمل تا باربری (50000 تومان) را از مشتری پرداخت می کند. پرداخت مابقی هزینه های حمل به شرکت باربری بر عهده ی مشتری است.

در صورتی که سفارش پیش از ساعت 12 ظهر ثبت و پرداخت شود در شهر تهران، همان روز و در شهرستان در روز بعد کالا به دست مشتری خواهد رسید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید.

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!