جستجو

کاغذ دیواری ارزان را از کجا بخرم؟

خرید کاغذ دیواری ارزان

در هنگام تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل و محل کار، نکته مورد توجه اکثر کارفرمایان هزینه های تعمیرات و بازسازی می باشد. چرا که این مرحله در مراحل پایانی ساخت و ساز و بازسازی می باشد و به نوعی تامین مالی آن بایستی با دقت بیشتری صورت پذیرد.
اما باید دقت داشت که کیفیت متریال مورد استفاده با هزینه ای که برای آن انجام می شود ارتباط مستقیم دارد. اگر شما دنبال کاغذ دیواری شیک، باکیفیت، مقاوم و قابل شستشو هستید و می خواهید که چند سالی از بازسازی و ریخت و پاش تغییرات آسوده باشید پس کاغذ دیواری های بسیار ارزان و با جنس کاغذ، نیاز شما را تامین نخواهد کرد.
کاغذ دیواری با بکینگ کاغذ از نظر شستشو ضعیف تر است و بعد از مدتی که نیاز به تغییرات در ساختمان داشته باشید لایه گچ زیرین خود را دچار آسیب خواهد کرد. بنابراین هزینه های زیرسازی در تغییرات بعدی به سایر هزینه های شما در آینده افزوده خواهد شد.
کاغذ دیواری ها ترکیبی از سلولز و لیگنین هستند و هر چه میزان لیگنین آنها بیشتر باشد زودتر به زردی گرایش پیدا می کنند.
کاغذ دیواری های با الیاف نان وون ضمن اینکه قابلیت شستشوی مناسبی دارند به زیرساز کار هیچ آسیبی نمی زنند و در اثر استفاده زرد نخواهند شد.
این نوع از کاغذها قابل تنفس هستند یعنی هنگامی که هوا بتواند از منافذ عبور کنند این ویژگی مثبت را دارند که بخار آب درون منافذ کاغذدیواری حبس نمی شود که در نتیجه مانع تشکیل کپک و انواع قارچ های بیماری زا می شود.

خرید کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری های نان وون ضد پارگی هستند و در مقابل پارگی مقاومند. پس اگر در منزل خود کودک بازیگوشی دارید یا فضای اداری و هتلی پرترددی دارید این مدل بهترین گزینه می باشد.
بعضی از کاغذ دیواری ها به دلیل ساختار تولید آنها ایجاد آلرژی می کنند و از خود گاز خفه کننده منتشر می نمایند. پس دقت کنید پلی وینیل کلراید یا پی وی سی برای سلامت افراد مضر می باشد و به پوست و بدن کودکان آسیب جدی وارد می کند.
پیشنهاد می کنیم اگر به سلامت فرزند دلبند خود علاقه دارید، برای اتاق کودک خود به هیچ عنوان از کاغذ دیواری پی وی سی استفاده ننماید.

در هنگام خرید کاغذ دیواری های ارزان به قیمت ارز (دلار و یورو) حتما توجه نمایید و قیمت را با توجه به شرایط روز بسنجید که آیا توجیه اقتصادی برای قیمت کالا وجود دارد یا نه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!