جستجو

قبل از نصب کاغذ دیواری چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اکنون که تصمیم گرفته اید فضای منزل یا محل کار خود را با کاغذ دیواری دکور نمایید بایستی به یک سری از مسائل توجه ویژه نمایید.
آماده سازی اتاق و دیوار مدنظر شما برای نصب، کار فوق العاده مهمی می باشد .و دیوارها بایستی صاف و یکدست باشند تا پس از نصب هم زیرسازی ناصاف زیر آنها مشاهده نشود و هم کاری تمیز و یکدست داشته باشید.
چگونه فضا را برای نصب آماده نماییم؟
• وسایل و مبلمان سبک را تا حد امکان از اتاق بیرون ببرید و اگر خیلی جابجایی آنها سخت می باشد با کمک دیگران وسایل را به وسط اتاق آورده و روی آن کاور پلاستیکی یا پارچه بکشید تا گرد و خاک حاصل از سمباده کشی و رفت و آمد روی وسایل شما ننشیند.
• اگر کف فضای شما نیاز به تعمیرات دارد آنرا به بعد از نصب کاغذ موکول کنید و پارکت، لمینیت و یا سنگ را در مرحله بعدی نصب نمایید و اگر شما در حال بازسازی هستید و کف از قبل تجهیز شده است روی آنرا با کاور پلاستیکی بپوشانید که در اثر رفت و آمد افراد آسیبی نبیند.
• هر چه روی دیوار است، از جمله تابلو، قاب عکس ها، پرده و کرکرۀ جلوی پنجره ¬ها را بردارید.
• برای گرفتن آبی که احتمالا از دیوار چکه کند، پایین دیوار حوله پهن کنید. برای این کار از روزنامه استفاده نکنید زیرا در اثر خیس شدن جوهر آن به دیوار یا کف، رنگ می دهد.
• قاب کلید و پریز برق را پس از قطع برق آن قسمت با آرامی، در بیاورید.
• اگر شوفاژ داخل فضا دارید سعی کنید آنرا پس از بستن آب های وردی، باز کنید که دیوار پشت آن هم با کاغذ دیواری کامل پوشانده شود و به زیبایی و یکدستی فضا بعد از نصب بیفزاید.
• اگر سقف محل مورد نظر شما نیاز به نقاشی دارد این کار را حداقل یک هفته قبل از نصب کاغذ دیواری انجام دهید تا روز نصب کامل رنگ ها خشک شده باشند
• کلیه دیوارها بایستی خشک، بدون رطوبت ناشی از آب دادن لوله کشی ها و بدون قارچ و کپک باشند و اگر مشکلی از این دسته مسائل وجود دارد آنرا قبل از شروع کار نصب برطرف نمایید.
اگر دیوار شما قبلا رنگ شده است، رنگ را از دیوار بتراشید و به آرامی سمباده بکشید تا سطح دیوار صاف شود. دوباره دیوار را با استفاده از کاغذ سمبادۀ نرم صیقل دهید.
اگر بخواهید دیواری را قبلا کاغذ دیواری شده مجددا با کاغذدیواری دکور کنید، بهتر است کاغذ قبلی را کاملا از روی دیوار جدا نمایید. سعی کنید روز قبل از نصب، دیوارها را با فرچه آب خیس کرده و کاغذ را به آرامی جدا نمایید که به زیرسازی کار ضربه ای وارد نشود.
کاغذ دیواری های قبلی حتما باید از روی دیوار جدا شوند به دلیل اینکه حلال چسب کاغذ دیواری آب می باشد و اگر بخواهیم کاغذ روی کاغذ برای مدت طولانی نصب شود، آب چسب باعث کنده شدن کاغذ دیواری زیرین خواهد شد.
اکنون فضای شما آماده نصب می باشد و شما بسته به متراژ مکان، بین یک روز تا یک هفته بعد فضایی کاملا زیبا و کاور شده با کاغذ دیواری خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!