جستجو

روانشناسی رنگ قرمز در اتاق کودک

رنگ قرمز

کودکان از افراد مورد علاقه سایر اعضای خانواده هستند و سایر اعضا تمام تلاش خود را می کنند که بهترین شرایط را برای گذران زندگی و اوقات در منزل برایشان فراهم کنند.
شاید بعضی معتقد باشند که نه این جمله صحیح نیست ولی جامعه مورد بحث ما، خانواده های نرمال و شرایط عادی و متوسط به بالا می باشد.
شاید بد نباشد به میزان استفاده رنگ قرمز در اتاق کودک و مزایا و معایب آن اشاره ای داشته باشیم تا در هنگام انتخاب این رنگ، دچار سردرگمی و افراط نشویم.
رنگ قرمز رنگ هیجان و تحرک است. سرعت گردش خون را در فرد بالا می برد و اشتها را افزایش می دهد. پس اگر کودکی پرانرژی یا بیش فعال و تپل در خانواده خود دارید در استفاده از این رنگ دقت بیشتری داشته باشید.

رنگ قرمز تمرکز را بهبود می بخشد و باعث توجه بیشتر فرد می گردد. در شرایطی که نیاز به توجه و دقت بیشتر کودک داریم این رنگ مناسب ترین رنگها می باشد.

 

رنگ قرمز به دلیل انرژی بالایی که داری می تواند باعث پرخاشگری و عصبانیت فرد شود پس در استفاده از آن افراط نکنید و با رنگ های دیگر آنرا ترکیب کنید.
این رنگ در ترکیب با طوسی، سبز، سفید و حتی زرد از حالت هیجانی بالایی که دارد خارج شده و دلپذیرتر می گردد.

ترکیب رنگ قرمز

کاغذ دیواری های قرمز را برای دیوار اتاق ها استفاده کنید و پرده ها و مبلمان را از سایر رنگها بگیرید تا زیبایی چند برابری در فضا ایجاد نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!