جستجو

دکوراسیون رنگی برای اتاق دختر خانم ها

پیشنهادات متعددی برای انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه وجود دارد ولی از آن‌جا که دختران روحیه‌ای لطیف و مهربان دارند و به آرامش و دنجی در اتاق خود نیاز دارند، در اکثر مواقع وسایلی با رنگ‌های روشن برای آن‌ها انتخاب می‌شود.
بیشتر مردم اتاق دخترانه را با رنگ صورتی و وسایل تزئینی و پرده گل‌گلی می‌شناسند. رنگ صورتی دارای حال و هوایی خاص، یادآور حس پرنسس بودن و محبوب بسیاری از دختران است اما این بدان معنی نیست که اتاق خواب دخترانه لوس به نظر بیایید، بلکه می‌توان آن را با سایر رنگ‌هایی که با آن همخوانی دارند ترکیب کرد. اتاق خواب هر فرد بهترین مکان برای پیاده‌کردن ایده‌های اوست که این ایده می‌تواند اتاقی با تم رنگی مشخص یا اتاقی مملو از رنگ‌های شاد همراه با طرح گل و نقش و نگار باشد. پس در نهایت باید باتوجه به سلیقه و روحیات هر شخص، بهترین گزینه را برای اتاقش انتخاب کرد.

رنگ همواره بیشترین تاثیر را بر روی احساس انسان از یک فضا دارد و از آن‌جا که استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متناسب با روحیات دختران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دکوراسیون اتاق دختران است، این مقاله سعی در معرفی تعدادی ترکیب رنگی مناسب جهت استفاده در اتاق خواب دخترها دارد.
با فیلتر رنگ روی سایت دنیای کاغذ دیواری رنگ مورد علاقه خود را به منزل ببرید.
ترکیب بنفش و سفید
از رنگ سفید برای ایجاد ظاهری سبک، آرام و خالص استفاده می‌شود.
شاید بتوان رنگ بنفش را از رنگ‌های محبوب دختران به حساب آورد. بنفش رنگی بسیار لوکس و شیک است و از رنگ‌های سلطنتی به حساب می‌آید. بنفش به عنوان رنگی سرد دارای طبیعتی آرامش بخش است که این باعث برتری آن نسبت به دیگر رنگ‌ها به عنوان رنگی مناسب برای اتاق خواب شده است. می‌توانید از بنفش روشن در دیوارها استفاده کرده و در کنار آن از بنفشی ملایم در تخت، پنجره‌ها و بالش‌های کوچک استفاده کنید که باعث دل‌انگیز و رمانتیک شدن فضا می‌شود.
این رنگ از آن‌جا که بسیار قوی و تاثیرگذار است بهتر است به تنهایی در اتاق خواب استفاده نشود. ترکیب رنگ بنفش در کنار رنگ سفید که رنگی بسیار سبک، آرام و خالص است، بسیار زیبا و جذاب می‌شود و برای اتاق خواب دخترانه بسیار مناسب است.
با کمی روشن کردن رنگ بنفش، رنگ تسکین دهنده ای به دست می آید که تندی رنگ بنفش تیره را ندارد و جالب تر و بهتر از رنگ های خنثی است و بسیار مناسب اتاق دختران در سنین پایین است.
ترکیب سبزکم‌رنگ و سفید
رنگ سفید به خوبی با رنگ‌های سرد و گرم ترکیب می‌شود. ترکیب این رنگ با سبز کم‌رنگ که رنگی آرامش‌بخش است، بسیار زیبا خواهدشد. در این حالت اتاق حالتی بسیار آرام و خنثی به‌دست می‌آورد و این ترکیب رنگی بسیار مناسب اتاق دختران است.
رنگ سبز همواره نماد طبیعت، سرزندگی و شادابی است. به طور کلی تنالیته های رنگ سبز به دلیل ایجاد یک جو آرامش بخش برای اکثر فضاهای خانه و به ویژه اتاق کودکان بسیار مناسب هستند.
کاغذ دیواری های سبز دنیای کاغذ دیواری بهترین هدیه برای دکور اتاق شما می باشد.

ترکیب صورتی با سفید، طوسی یا آبی
رنگ صورتی را می‌توان با رنگ‌های سفید، طوسی و آبی ترکیب کرد. از رنگ صورتی برای ایجاد جوی تازه، زیبا، راحت و آرامش‌بخش استفاده می‌شود. ترکیب رنگ صورتی با رنگ‌های سفید و خاکستری کم‌رنگ حالتی خنثی و آرامش‌بخش به اتاق می‌دهد درحالی که ترکیب صورتی با آبی فضا را سرزنده‌تر خواهد کرد.
ترکیب قرمز و سفید
قرمز رنگی بسیار جذاب است و محدودیت سنی نمی‌شناسد. این رنگ انتقال‌دهنده‌ی هیجان، انرژی و انگیزه است و مناسب‌ترین رنگ برای ایجاد اتاقی گرم و صمیمی است. استفاده از آن در کنار رنگ سفید بسیار بیشتر زیبایی خود را نشان می‌دهد.
با به کار بردن رنگ قرمز در محیط اتاق، می توان انرژی منفی موجود در فضا را کمتر کرد.
برخی رنگ قرمز را القا کنندهی حس خشونت میدانند و از این رو آن را مناسب اتاق کودکان نمیدانند ولی می توان با ترکیب رنگ سفید در کنار قرمز، نه تنها حس خشونت را از بین برد بلکه سبب انتقال انرژی به کودکان شد. برای مشاهده رنگ قرمز سراغ کاتالوگهای با برند بی ان نیووالکاورینگ بروید.
ترکیب رنگی
برخی از دختران وجود تنوع رنگی در اتاقشان را می‌پسندند. به عقیده آنان اتاق‌هایی با تم تک‌رنگ یا دو رنگ به مرور زمان خسته کننده می‌شود، اما اتاق‌هایی با تم چندرنگ همواره جذابیت خود را حفظ می‌کنند. از این رو آنان سعی دارند تا با انتخاب رنگ و طرح متنوع در سراسر اتاق از دیوارها گرفته تا مبلمان، به اتاق خود جذابیت رنگی بدهند. نقاشی دیواری و کاغذ دیواری طرح‌دار از جمله موارد محبوب برای اتاق های دخترانه است و در اتاق‌هایی با تم‌های چند رنگ بسیار کاربرد دارد. بسیاری از دختران جوان تم‌هایی مانند شاهزاده‌های کارتونی را برای دیوارها می‌پسندند. پیشنهاد دنیای کاغذ دیواری استفاده از طرح های کاغذ دیواری یورک دیزنی برای این دختر خانم ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!