جستجو

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار چیست؟

کاغذ دیواری برند کازامانس ساخت کشور فرانسه یکی از بهترین کاغذ دیواریها برای پوشش محل کار و فعالیت شماست.

این دیوارپوش جادویی دارای ویژگی های منحصر بفردی است که همه مشتریان ما پس از نصب آن به قطع و یقین به این ویژگی ها اذعان می کنند.
برند کازامانس در کشور فرانسه تولید می شود. این کاغذ دیواری معمولا دارای عرض ۷۰ سانتی متر می باشد که همین عرض زیاد نسبت به سایر کارهای اروپایی از پرتی کالا در هنگام نصب کم می کند و مشتری تعداد رول کمتری را خریداری کرده و در هزینه صرفه جویی می نماید.
فضاهای اداری به دلیل حضور تعداد زیاد افراد و برخورد میز و صندلی ها به دیوارهای جانبی، بایستی از دیوارهایی با پوشش مناسبتر و مقاوم تر برخوردار باشند. کاغذ دیواری کازامانس فرانسوی به دلیل ضخامت مناسب و استاندارد فضاهای اداری، برترین گزینه در هنگام انتخاب می باشند.

 

این پوشش مناسب در مقابل ضربه مقاوم است و دچار پارگی و آسیب نمی شود.
کاغذ دیواری های فرانسوی دنیای کاغذ دیواری در مقابل نور مستقیم خورشید هیچ تغییر رنگی پیدا نمی کنند.
به راحتی با آب و ابر ملایم نظافت می شوند و در مقابل رطوبت مقاوم هستند.
قابل شستشو بودن بزرگترین مزیت برای کاغذ دیواری های اداری، تجاری می باشد.

 

این کاغذ دیواری با چسب پایه آب به راحتی به دیوار می چسبد و اگر پس از سالها تمایل به تعویض آن داشتید دیوار زیر کار هیچ آسیبی نمی بیند.
رنگ های زنده و شاداب کاغذ دیواری های فرانسوی کازامانس، دگرگونی زیبایی در فضا ایجاد می کند و اهالی ساکن را آرامشی خاص می بخشد.
دیوارپوشهای اداری بایستی دارای استاندارد حریق بوده و آتش را گسترش ندهند که کاغذدیواری های اداری شرکت نیووالکاورینگ دارای این استاندارد هستند و کندسوز و دیرسوز هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!