جستجو

چگونه بهترین کاغذ دیواری را برای پذیرایی خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کاغذ دیواری را برای پذیرایی خود انتخاب کنیم؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه‌ای و قابل اعتماد بگردید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم گشتی داخل سایت دنیای کاغذ دیواری بزنید و به راحتی و به سرعت طرح های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با خرید دلچسب و آنلاین تغییرات مدنظر خویش را اعمال فرمایید.
کاغذ دیواری که محبوبترین نوع دیوارپوش شناخته می شود، به عنوان یکی از مراحل مهم در طراحی داخلی تکمیل کننده فضا است که مهر تاییدی بر دکوراسیون منزل شما می زند. اتاق پذیرایی که رسمی ترین بخش خانه است و میهمانان شما حتما هر بار به منزل شما سری بزنند از این فضا استفاده می کنند و آنرا می بینند باید به گونه ای طراحی شود که شخصیت خانه را در مقابل افراد غریبه حفظ کند.
دکوراسیون پذیرایی به دلیل ماهیت رسمی تر خود، باید شخصیت و وقار بیشتری داشته باشد. اگر مبلمان پذیرایی شما دارای پارچه ساده و بدون نقش است، بهتر است برای کاغذ دیواری پذیرایی طرحی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگی با سبک دکوراسیون خانه، جلوه بیشتری به فضا بدهد.
خانواده های دارای سن بالاتر و بزرگتر فامیل معمولا خانه هایی کلاسیک دارند و کاغذ دیواری انتخابی ایشان بایستی با مبلمان کلاسیک و پارچه های سنگین همان فضا همخوانی داشته باشد. اما در میان جوان ترها سادگی و استفاده از رنگ مرسوم می باشد و کاغذدیواری مناسب فضای ایشان کارهای مدرن و ساده می باشد.
برای ایجاد روح در فضا از ترکیبات رنگی استفاده کنید.
برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی به رنگ وسایل خود دقت کنید.رنگهای انتخابی دکوراسیون باید هماهنگ باشد تا از بی نظمی و هرج و مرج در فضا جلوگیری نماید. این هماهنگی می تواند به شکل استفاده از تنالیته رنگی مشابه و یا رنگ های مکمل در دکوراسیون پذیرایی باشد.

استفاده از کارهای با سبک کلاسیک در اتاق پذیرایی
اگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری طرح دار دارید حتما مراقب طرح های شلوغ باشید. اگر فضای شما ساده و وسایل بدون طرح می باشند می توانید از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ استفاده کنید.
اگر نقوش کاغذ دیواری دارای طرح های اسلیمی یا کلاسیک است، این نوع را در دکوراسیون کلاسیک به کار ببرید. ولی در این سبک هم به شلوغی فضا دقت کنید. کنار هم قرار گرفتن طرح و نقش های گوناگون که سنخیتی با هم ندارند آشفتگی در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند. سعی کنید دیوار اصلی فضا، همان دیواری که اولین مرتبه در لحظه ورود به چشم شما می آید و یا بزرگترین دیوار اتاق، با طرح اصلی منتخب شما پوشش داده شود.
اگر تصمیم گرفته اید که تمامی فضای شما کاغذ دیواری شود، حتما از تنوعی از کاغذ دیواری ها استفاده نمایید.
زمانی که به بازار می روید تا کاغذ دیواری مورد نظر خود را تهیه کنید، همه آلبوم های کاغذ دیواری، رنگ ها و طرح های مکمل را کنار و نزدیک هم چیده اند و به نوعی در طراحی فضا به شما کمک می نمایند. به این معنی که با وجود اینکه دو نوع مختلف هستند ولی با کنار هم قرار گرفتن زیبایی بیشتری به وجود می آورند. در این ترکیب کاغذ دیواری با طرح و نقش بیشتر را در قسمتی از پذیرایی نصب کنید که تجمع کمتری از وسایل و لوازم وجود دارد و برعکس.


طرح و رنگ های مختلف در کاغذ دیواری
• کاغذ دیواری با طرح های عمودی و راه راه باعث می شود دیوار بلندتر و سقف مرتفع تر به نظر برسد.
• طرح های افقی در کاغذ دیواری باعث می شود با خطای دید در پهن شدن دیوار، فضا وسیعتر و بزرگتر به نظر برسد. سقف در این حالت کوتاه می شود. حتما این نکته را مدنظر داشته باشید که طرح های افقی معمولا درز کار را نشان می دهند و این جز ایراد کار نیست.
• کاغذ دیواری پذیرایی با خطوط شکسته یا نقوش تیز و هندسی، انرژی، هیجان و پویایی فضا را بیشتر می کند.
• برای اینکه دکوراسیون پذیرایی شما دارای فضایی آرام باشد، طرح کاغذ دیواری باید کوچک و کمرنگ باشد و رنگ ملایم آن، در فضا آرامش ایجاد کند. رنگهای کمرنگ آبی، صورتی، گل بهی و … پیشنهاد خوبی برای این موارد هست.
• استفاده از رنگ های گرم مثل: قرمز، نارنجی، سبز و …. در کاغذ دیواری پذیرایی باعث می شود فضای ایجاد شده صمیمیت و دلنشینی بیشتری داشته باشد و در مهمانی، افراد رابطه بهتری با هم داشته باشند.
• رنگ هایی مانند سبز و آبی باعث حس تازگی و خنکی در دکوراسیون اتاق پذیرایی می شود. در فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید تا باعث وسعت بیشتر در فضا شود و از کوچکتر شدن آن جلوگیری نماید.
• اگر نور محیط کم می باشد و اتاق شما نور طبیعی خوبی ندارند و شما مجبور به استفاده از نورهای اطراف هستید حتی الامکان از رنگ های تیره و طرح های سنگین استفاده نکنید. طرح های روشن و شاد بهترین گزینه ها برای این مکان می باشند.

استفاده از کارهای با سبک مدرن در اتاق پذیرایی
در دکوراسیون مدرن کاغذ دیواری پذیرایی باید تک رنگ و یا دارای طرح و نقش های ساده و منظم باشد. برای تکمیل فضا دقت کنید که فضاهای مدرن معمولا ساده هستند. انتخاب کاغذ دیواری ساده برای دکوراسیون پذیرایی بسیار هوشمندانه است. چون علاوه بر اینکه باعث نمی شود بعد از مدتی از دکوراسیون خود خسته شوید، هماهنگی و همخوانی بیشتری با انواع مبلمان دارد که می تواند نتیجه نهایی بسیار مطلوب تری از خود را به جای بگذارد.

کاغذ دیواری در هماهنگی با کفپوش
در هنگام انتخاب کاغذ دیواری حتما علاوه بر دقت به مبلمان و پرده، کف اتاق را نیز مدنظر داشته باشید.
هماهنگی دیوار با کفپوش برای داشتن دکوراسیونی مناسب جز الزامات انتخاب می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!