جستجو

چگونه با استیکر و بردر اتاق کودک را تزئین کنیم؟

استیکر دیواری یا برچسب دیواری راهکاری عالی و ویژه است که شما را در تحول دکوراسیون منزل با صرف هزینه اندک و تنها در چند دقیقه یاری می‌کند. استیکرهای دیواری در رنگ و طرح‌های متنوع وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن فضای اتاق‌های خانه و محل کار خود را به زیباترین، شیک‌ترین و منحصربه‌فردترین حالت ممکن دربیاورید.

استیکر و بردر چیست؟
استیکر یا برچسب دیواری به برچسب‌های دکوراتیو مخصوص طراحی دیوار گفته می‌شود که طرح‌ها و تصاویر آن با استفاده از دستگاه کاتر مخصوص روی صفحاتی از جنس پی‌وی‌سی، جیر یا مخمل برش داده شده‌اند. از این برچسب دیواری می‌توان با توجه به سلیقه هر شخص در طراحی دیوار مکان‌های مختلفی چون محیط کار، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک و… استفاده کرد. یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با برچسب دیواری این است که این برچسب‌ها به هیچ عنوان شباهتی به کاغذ دیواری‌های معمولی و یا سایر اجناس مشابه ندارند.
بهترین فضا برای استفاده از استیکر دیواری، اتاق خواب‌ها می باشد. استیکرها می‌توانند به سادگی جایگزین کاغذ دیواری در فضای شما باشند همچنین می‌توانید برای پوشاندن نواقص دیوارها از آن‌ها استفاده کنید. در انتخاب استیکر برای اتاق کودک باید دقت کرد که طرح انتخابی همسو با تم دکوراسیونی اتاق و متناسب با سلیقه و علاقه کودک به موضوعی خاص یا شخصیت کارتونی محبوب او صورت گیرد. همچنین توجه داشته باشید که فضای انتخابی برای نصب استیکر ترجیحا نقطه‌ی کانونی فضای اتاق باشد تا ظاهر ویژه ای به دکوراسیون فضا ببخشد. انتخاب استیکرهای سه بعدی هم می‌تواند جلوه‌ی خاصی به فضای دکوراسیون اتاق کودک شما ببخشد.
استفاده از استیکرها و بردرها در اتاق کودک با توجه به ویژگی‌های ظاهری:
رنگ و طرح: بردر و استیکرهای دیواری رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارند که باید با توجه به نیاز فضا از رنگ و طرح مخصوصی استفاده کرد. برای مثال طرح‌های انیمیشنی مناسب با فضای اتاق کودک است و بهتراست با توجه به سن کودک طرح مخصوص به او انتخاب شود. استیکرهای سه بعدی نیز یک انتخاب خاص و ویژه برای دکوراسیون اتاق کودک است که با توجه به سایه‌هایی که روی آن قرار گرفته ‌است حالتی برجسته و زیبا پیداکرده‌اند.
سایز: بهتر است برای اتاق‌های بزرگ از اندازه‌های بزرگ و برای اتاق‌های کوچک‌تر از استیکرهای کوچک استفاده کرد. در واقع باید به نسبت اندازه استیکر به دیوار توجه کرد زیرا اگر استیکر بسیار کوچک برای دیواری بزرگ انتخاب شود اصلا به چشم نمی‌آید و برعکس انتخاب استیکری بزرگ برای دیوار کوچک، تنها سبب آشفتگی و شلوغی فضا می‌شود. اگر در اجزای داخل اتاق کودک بدشکلی دیده می‌شود که نمای اتاق را تا حدی نامناسب کرده است می‌توانید از طرح یک گل یا درخت تکی با سایز بزرگ استفاده کنید که توجه بیننده را به خود جلب کند و نمای نامناسب را از نگاه‌ها پنهان کند.

فواید استیکر و بردر جهت استفاده در اتاق کودک:
امکان سفارشی‌سازی: در هنگام خرید برچسب دیواری می‌توانید طرح و رنگ‌های خاص و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید یا سفارش دهید تا طرحی که استفاده می‌کنید مختص خودتان باشد.
نصب آسان: نصب برچسب دیواری بسیار راحت است و می‌توانید در کمترین زمان و با انجام یک دستورالعمل ساده یا استفاده از راهنمای نصب استیکر دیواری آن‌ها را در هر قسمت از اتاق کودک که بخواهید نصب کنید، در واقع نصب آن‌ها موجب به هم ریختگی یا کثیف‌کاری در محل مورد استفاده نمی‌شود.
امکان شستشو: برخی از برچسب‌های دیواری از موادی ساخته شده‌اند که در برابر آب و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند طوری که شما می‌توانید آن‌ها را در حمام یا سرویس بهداشتی منزل نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را شستشو دهید و برای سال‌ها تمیز و سالم نگه دارید.
تنوع: تنوع طرح و رنگ استیکرهای دیواری بسیار بالاست به گونه‌ای که در هر محیط می‌توانید طرح و رنگ مناسب آن را نصب کنید. استیکرهای دیواری در مقایسه با انواع کاغذهای دیواری در طرح و رنگ‌های متنوع‌تری عرضه می‌شوند.
کم‌هزینه: استیکرهای دیواری نسبت به سایر روش‌های مورداستفاده در دکوراسیون مانند رنگ زدن یا نصب کاغذدیواری بسیار مقرون به صرفه هستند.
تعویض آسان: کندن استیکر از روی دیوار بسیار راحت است و چون از یک لایه نازک تشکیل شده است در هنگام کندن هیچ گونه آسیبی به رنگ دیوار وارد نمی‌شود. این ویژگی، استیکرها را برای استفاده در اتاق کودک بسیار مناسب ساخته است زیرا می‌توانید با توجه به تغییر سن فرزندتان از نوزادی تا کودکی و نوجوانی اتاق او را در هر دوره سنی با طرح مناسب بیارایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!