جستجو

پوستر چیست و چه فرقی با کاغذ دیواری دارد؟

یکی از مهم ترین گزینه ها در هنگام تغییر در دیزاین های داخلی، استفاده از پوستر های دیواری می باشند. پوسترهایی که به دلیل طراحی هایی متنوع و گستردگی در رنگ بندی، حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.
کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد و پس از نصب، طرح و نقش روی آن، معمولا تکراری از یک تصویر است، مانند تکرار تصویر یک گل؛ دیوار شما هر چقدر هم که عریض باشد با افزودن تعداد رول می توانید نصب کاغذ دیواری را ادامه دهید تا تمام دیوار پوشیده شود و محدودیتی از نظر عرض و ارتفاع وجود ندارد، اما پوستر دیواری پس از نصب، تشکیل یک تصویر بزرگ را می دهد. به همین دلیل شما می توانید برای یک دیوار بسیار بزرگ، فقط از یک پوستر استفاده کنید و فضای اطراف آن به عنوان قابی زیبا برای آن پوستر دیواری شما مورد استفاده قرار گیرد.

پوستر ها معمولا چسبدار نیستند و بایستی با چسب مخصوص پایه آب و توسط نصاب حرفه ای نصب شوند.
پوسترها بهترین گزینه برای تغییر در فضاهای همیشگی ما هستند. هرگاه تصمیم گرفتید که دیوار اصلی منزل یا محل کار خود را تغییر دهید ولی تمایل داشتید که ریخت و پاش زیادی ایجاد نکنید و مجبور نباشید جابجایی سختی در مکان انجام دهید می توانید آن دیوار را با یک پوستر کاور کنید و تغییرات جدیدی را تجربه نمایید. پس بدون صرف زمان و بدون ایجاد خستگی و کار زیاد می توانید یک دیوار خود را با پوستر، زیبا و جذاب نمایید.

 

اگر می خواهید در سالن پذیرایی منزلتان یک پوستر نصب کنید، بهتر است بزرگترین دیوار را برای این کار در نظر بگیرید، پیشنهاد می کنیم برای هر فضا فقط یک پوستر در نظر بگیرید، مثلا برای هر اتاق فقط یک پوستر و برای سالن پذیرایی نیز فقط یک پوستر روی دیوار اصلی، برای فضاهای کوچک سعی کنید از تصاویری که عمق دارند استفاده کنید مانند طرح یک جنگل یا پنجره ای که رو به یک منظره باز شده، این گونه تصاویر باعث می شود تا فضای مورد نظر بزرگتر جلوه کند.
پوسترهای دنیای کاغذ دیواری در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده اند و شما متناسب با دیوار خود می توانید از میان آنها انتخاب نمایید.
محصولات فروشگاه آنلاین نیووالکاورینگ همگی قابل شستشو و نظافت هستند و در مقابل تابش نور مستقیم تغییر رنگ نمی دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!