جستجو

طراحی اتاق نوزاد تازه از راه رسیده

برای طراحی اتاق نوزاد نورسیده می‌توانید از اسباب‌بازی‌های خودش استفاده کنید. اسباب‌بازی‌های بزرگ را با قلاب آویزان کنید و اسباب‌بازی‌های کوچک‌تر را در قفسه‌ها قرار دهید. از پرده‌های رنگ روشن استفاده کنید. رنگ پرده را طوری انتخاب کنید که با زمینه‌ی اتاق هماهنگ باشد.
بهتر است پارچه‌های مورد استفاده در اتاق‌خواب نوزاد مانند روتختی، ملافه‌ها و بالش با زمینه‌ی اتاق هماهنگ باشد. روکش صندلی راحتی و پرده‌ها نیز بهتر است با زمینه‌ی اتاق مطابقت داشته باشند. از وسایل تزئینی درخشان با زمینه‌ی تاریک در سقف استفاده کنید. می‌توانید از طرح ماه و ستاره استفاده کنید.

کاغذ دیواری استفاده شده در اتاق کودک و نوزاد می تواند با رنگ پرده ها، روتختی و لوستر اتاق هماهنگی کامل داشته باشد.
بعد از متولد شدن نوزاد در تزئین اتاق از عکس‌های خودش استفاده کنید. از چراغ‌خواب‌های زیبا استفاده کنید. به تازگی طرح روی کاغذ دیواری ها و بردر های کودک را برای آباژور هم استفاده کرده اند و شما می توانید از آنها به راحتی بهره برید.
اگر مشکل کمبود جا و فضا دارید از تخت های تاشو برای اتاقش استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر می توان روی دیوارها نقاشی های مورد علاقه تان را بکشید یا حتی از برچسب های استیکری قابل شستشو استفاده نمائید و آنها را به راحتی روی دیوار نوزاد تازه از راه رسیده نصب کنید. به رنگ های تکراری مثل صورتی برای دکوراسیون اتاق دختر و آبی برای دکوراسیون اتاق پسر اکتفا نکنید و تلاش کنید خلاقانه تر عمل کنید، اجازه بدهید فرزندتان فضای جدیدی را تجربه کند.
بوردرها را می توانید روی دیوار اتاقش نصب کنید و فضا را با طرح های بردر کودک بشکنید. اگر تمایل به هزینه کردن زیاد برای اتاق نوزاد نورسیده ندارید می توانید از استیکرهای پشت چسب دار روی درب، دیوار و یا کمدش استفاده کنید و با خلاقیتتان اتاقی زیبا برای فرزند خود طراحی نمایید. اگر شما مادری خلاق باشید با عشق و علاقه خود به راحتی می توانید به طراحی اتاق نوزاد دلبندتان بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!