جستجو

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی – کاغذ دیواری بنفش و سفید

نگاهی به این مقاله ذهن شما را در مورد طراحی اتاق بنفش تغییر می دهد و به شما آموزش می دهد که کاغذ دیواری بنفش و سفید نباید در اتاق خواب پنهان شود. این رنگ انتخاب خوبی برای آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام است.
رنگ بنفش یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می آید و در واقع نه رنگ گرم است و نه سرد. رنگ بنفش اولین رنگ ثانویه ای است که توسط انسان ساخته شده است و رنگ زرد به عنوان مکمل رنگ بنفش شناخته می شود.

رنگ بنفش در همه جای دکوراسیون منزل شما کاربرد دارد که البته این کاربرد به عقیده و اولویت‌های شما در دکوراسیون بستگی دارد.
پیشنهاد می کنیم که دیوارهای منزل خود را با کاغذ دیواری بنفش و یاسی تغییر دهید. دنیای کاغذدیواری امکان استفاده از کاغذ دیواری های رنگی از برترین برندهای دنیا را در فروشگاه آنلاین خویش فراهم آورده است.
بنفش یک رنگ تک در دکوراسیون به حساب می‌آید که هیچ رنگی در چرخه رنگ‌ها این خاصیت را ندارد. سایه‌های این رنگ احساس آرامش و راحتی ایجاد می‌کند. همچنین خلاقیت ما را به تصویر می‌کشد و پس از یک روز پر از خستگی، آرامش خاطر را برای ما به ارمغان می آورد. کاغذ دیواری های مکاسار، کاغذ دیواری نئو، دولچه ویتا بهترین انتخاب برای انتقال این آرامش به منزل شما هستند.

کاغذ دیواری بنفش رنگ

بسیاری از ویژگی های یک مکان بنفش: شیک، مدرن، نفیس، ظریف، پیچیدگی، سرسبزی، همه کاره بودن، رنگ های بنفش یک لذت واقعی برای چشم هستند؛ و دارو برای روح ، به ویژه هنگامی که با رنگ های دیگر ترکیب شده است، به طور مثال در مورد اتاق بنفش و خاکستری، خلاقیت را تحریک می کند و موجب خلق مثبت می شود. شما ترکیب این دو رنگ را در آلبوم کاغذ دیواری مکاسار می توانید مشاهد کنید.
بنفش خانه را شخصی سازی می کند و به بیان احساسات و نگرش کمک می کند. دقیقا احساسات و روحیه ای است که بر تصمیمات افراد تاثیر می گذارد که آیا از صداهای ظریف یا قوی تر استفاده می کنند .

با شجاعت، می توانید رنگ دیوار بنفش را برای یک اثر و مکان قوی رنگ کنید. این رنگ شخصیت قوی و مشخص شما را بیان می کند. دیوار دکور شده با کاغذ دیواری بنفش و سفید یا مبلمان بنفش می تواند شاهکار در تکمیل شخصیت اتاق شما باشد و ابعاد آن همیشه تغییر کند، ایجاد صمیمیتی که برای محیط مخصوص نیاز دارید.
از همان ابتدا، بنفش با سلطنت همراه بود. این جنجالی ترین آثار هنری بود که آن را با ترکیب آبی و قرمز به دست آورد. در زمان های قبل، رنگ ارغوانی بسیار گران بود، زیرا در طبیعت بسیار نادر بود.
همزمان با انتخاب کاغذ دیواری بنفش در نظر داشته باشید که بنفش به راحتی می تواند هر رنگ را تسخیر کند و یا حتی با هر رنگی هماهنگ شود.
اگر هدف شما استفاده از بنفش به شیک بودن باشد، باید آن را با سفید ترکیب کنید. بنفش و سفید برای اتاق های مهم خود مناسب هستند، در حالی که ترکیبی از سایه های گرم (به عنوان مثال قرمز یا صورتی ملایم) برای فضاهای کوچکتر توصیه می شود.
یک اتاق بنفش نور نیز غنی است، همراه با جزئیات قهوه ای و یا مبلمان ماریون. علاوه بر طراحی رنگ اتاق، جزئیات کوچک و جذاب را توصیه می کنیم، نه مبلمان بزرگ و یا کل دیوار.

کاغذ دیواری بنفش و سفید

چرا فقط روی دیوار یا مبلمان بنفش استفاده می کنید؟
سایه های بنفش، به خصوص نقاشی بنفش تیره، می توانند به راحتی تبدیل به نقطه کانونی طراحی شما شوند حتی زمانی که از طریق پارچه ها و جزئیات کوچک معرفی شده اند.
گاهی اوقات، بهتر است یک اتاق را با کاغذ دیواری کاملا بنفش نمایید و فضا را با یک کوسن سبز رنگ بشکنید. فرش، پرده ی اتاق خواب یاسی بنفش، پرده ها و پوشش ها نیز یک ایده عالی است.

بنفش در پذیرایی
بنفش یک انتخاب عالی برای اتاق های مهمان است، زیرا که مناسب همه سلیقه ها، منافع و حالات است. مهمانان شما از راحتی و ظرافت قدردانی می کنند، مخصوصا اگر شما مبلمان بنفش را با دیوارهای سفید یا کرم ترکیب کنید. ما در دنیای کاغذ دیواری پیشنهادهای خوبی برای پذیرایی شما داریم و با کاغذ دیواری گلدار کلاسیک فضای شما را متحول می کنیم.

بنفش در اتاق کودک
ما قطعا از این مفهوم حمایت می کنیم که سفید انتخاب ایده آل برای مهد کودک است – آرام و آرام است، مناسب برای هر دو جنس و تمام سبک ها.
کاغذ دیواری بنفش و سفید انتخاب معمولی اتاق کودک نیست (مخصوصا بنفش پررنگ تر) بلکه در اسباب بازی ها، صندلی ها، فریم های پنجره، و غیره) می توان استفاده کرد. استیکرهای بنفش برای اتاق دختران بی نظیرند و دنیای کاغذ دیواری پر است از این استیکرها، پوسترها و بردرهای زیبا.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!