جستجو

چرا نباید کاغذ دیواری ارزان قیمت بخریم ؟ مضررات کاغذ دیواری های PVC

پلی وینیل کلراید (PVC) پلاستیک بی بو و جامد است. معمولا سفید است، اما همچنین می تواند بدون رنگ یا درختچه ای باشد. این می تواند به صورت پودر سفید یا گلوله نیز باشد. PVC از وینیل کلرید ساخته شده است. فرمول شیمیایی وینیل کلرید C2H3Cl است. PVC از بسیاری از مولکولهای وینیل کلرید ساخته شده است که با هم مرتبط می شوند، پلیمر (C2H3Cl) n را تشکیل می دهند.

پی وی سی با افزودن فتالات، نرم تر و انعطاف پذیرتر شده است. همچنین برای تولید پلاستیک PVC استفاده می شود. PVC حاوی مقادیر بالایی از کلر است.
اکثر وینیل کلراید تولید شده در ایالات متحده برای ساخت PVC استفاده می شود
چگونه PVC می تواند بر سلامت من تاثیر بگذارد؟
قرار گرفتن در معرض PVC اغلب شامل قرار گرفتن در معرض فتالات است که برای نرم کردن PVC استفاده می شود و ممکن است اثرات نامطلوب بهداشتی داشته باشد.
از آنجا که محتوای کلر سنگین PVC، دیوکسین ها در هنگام تولید، سوزاندن یا تخلیه PVC دفع می شوند. قرار گرفتن در معرض دی اکسین ها می تواند باعث مشکلات تولید مثل، رشد و دیگر مشکلات سلامتی شود و حداقل یک دیوکسین به عنوان یک سرطان زا طبقه بندی شود.
قرار گرفتن در معرض گرد و غبار PVC ممکن است باعث آسم در ریه ها شود.این ها نمونه مضررات کاغذ دیواری ارزان قیمت است.

کودکان به ویژه برای این مواد شیمیایی آسیب پذیرند؛ چرا که آنها اغلب در کف زمین حرکت می کنند و کارهایی مانند لمس کردن دیوارها را انجام می دهند و سپس دستان خود را در دهان خود قرار می دهند. خوشبختانه، شما می توانید در معرض قرار گرفتن کودک خود را با محصولات ایمن و سالم خانه محدود کنید.
در صورت استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق های کودک به استانداردهای تولید محصولات خریداری شده توجه کنید و از خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت با جنس پی وی سی خودداری نمایید.
برند یورک یکی از بهترین تولیدکنندگان کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان است که با بالاترین کیفیت اقدام به این کار نموده است. محصولات این برند به هیچ عنوان حساسیت و ناراحتی ایجاد نمی کنند و کاملا قابل بازگشت به طبیعت هستند.

2 دیدگاه دربارهٔ «چرا نباید کاغذ دیواری ارزان قیمت بخریم ؟ مضررات کاغذ دیواری های PVC»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!